Често задавани въпроси към www.myoffers.bg
1. Как да публикувам обява?
https://myoffers.bg->Натиснете Бутон ‘Добави Обява’->Ако не сте регистриран направете регистрация или влезте в сайта със своя Фейсбук профил.
Попълнете всички задължителни полета и направете избор от всички падащи менюта.Препоръчваме Ви внимателно подберете вида на категорията и под-категориите свързани с вашия продукт.
Ако разполагате със снимки може да качите до осем изображения, като първо каченото ще стане заглавно във вашата обява.
2. Как да добавя и/или изтрия снимки към обявата си?
Към всяка обява може да бъдат добавени до максимум 10 снимки. След като сте публикували обявата, ще имате възможността да редактирате, изтриете, завъртате, подреждате или заменяте снимките. Препоръчваме поставянето на снимки, тъй като потребителите са по - заинтересовани от обяви с наличен снимков материал. Снимките към обявите трябва да са в един от следните формати: .jpg,.jpeg, .png или .gif и размерът не трябва да надвишава 4MB. Имате възможност за архивиране на обяви - архивираните обяви са видими в сайта, но не излизат резултатите от търсенето. Изтритите обяви са временно видими в сайта, докато не бъдат изтрити от системата, което става в рамките на месец. За незабавно заличаване на обява ни пишете.
3. Мога ли да използвам HTML тагове в обявите ми?
Не, не можете да публикувате HTML в обявите.
4. Какъв тип са обявите?
Myoffers.bg предлага организация на обявите по географска локация /градове и райони/ и тематично по категории. Моля, винаги избирайте категорията, която отговаря на изискванията Ви и най-добре пасва на предложението Ви.
5. Мога ли да публикувам обява в няколко града?
Не, но може да публикувате няколко обяви с включени различни градове.
6. Какво е нужно, за да излиза обявата ми на челни позиции?
Съдържанието е един от най-важните компоненти на Вашия успех - онлайн. Моля, обърнете внимание на всички детайли, при попълване на формата за нова обява. Заглавието на обявата трябва да бъде изписано на кирилица и да не е прекалено дълго. Нека не забравяме, че заглавието просто насочва потребителя към Вашата услуга, марка или продукт и ето защо съдържанието трябва да е ориентиращо и ясно.
7. Какво да включва описанието на обявата ми?
Описаниетo на обявата трябва да е задължително изписано на кирилица. Опишете точно вашия продукт, услуга или предложение. Пишете подробно по-описание. Детайлната обява и подходящи изображения увеличават посещаемостта към нея.
8. Защо бе изтрита обявата ми или моя профил?
Обявата Ви може да бъде изтрита от сайта в случай, че:
· Не отговаря на общите условия на myoffers.bg
· Обявата е публикувана по нелегитимен начин или има явно нецензурирано/обидно съдържание
· Потребители са маркирали обявата като спам или с обидно съдържание или е подаден сигнал от потребител
· Обявата е изтекла автоматично, тоест изминал е избраният от вас период, в който обявата е активна. Вие можете да подновите създадената от Вас обява, през администраторския панел.
· Обявата се повтаря - публикувана е няколко пъти с цел Спам
· Съдържанието на обявите се повтаря. Моля, старайте се да пишете уникални, кратки и описателни обяви
9. Колко дълго обявата ще е видима на сайта?
Безплатните обяви на сайта са достъпни за потребители с фиксиран период от 365 дни. В края на периода потребителя получава уведомителен имейл.
10. Как мога да редактирам, изтривам или публикувам отново обяви на сайта?
Редакцията на вашите обяви се осъществява презз админ панела. Всички публикувани обяви са видими в раздела ‘Моите Обяви’ във Вашия профил.
11. Обявите ми одобряват ли се от администратор?
Не, всеки потребител може да публикува съдържание съобразено с общите условия . Ако в по-късен етап след публикацията в обявата ви бъде открита неточност, неактуалност или некоректност, обявата ще бъде изтрита от сайта.
12. Мога ли да отговарям на получено запитване (лично съобщение)?
Да, всеки регистриран потребител може да получава и отговаря на получено запитване (лично съобщение). Ако изпращача на запитването (лично съобщение) е регистриран в сайта и се е логнал в момента на писане на съобщението, ще можете да му отговорите с вътрешната система за изпращане на съобщения. Но ако получите запитване (лично съобщение) от нерегистриран потребител, ще трябва да комуникирате по имейл или телефон. Оставили сме тази опция за изпращане на съобщения от нерегистрирани потребители с цел по-удобна и неангажираща първоначална комуникация.
13. Каква е ролята на www.myoffers.bg във взаимоотношенията купувач - продавач?
Нашата платформа за безплатни обяви няма отношение към посредничество между купувачи и продавачи.